Copy of Verzending & Levering
Wij hanteren geen verzendkosten. Alle bestellingen worden gratis bij jou thuis afgeleverd in Nederland en België. Daarnaast bieden wij ook gratis retourneren aan.
Levering van jouw bestelling en levertijd
Onze producten worden rechtstreeks ingekocht bij onze wereldwijd gevestigde leveranciers en vanuit hen naar jou opgestuurd. Zo kunnen we jou onze producten tegen de beste prijs aanbieden.
Onderstaand vind je een overzicht van onze huidige gemiddelde levertijden:
Land | Levertijd (dagen) * |
Nederland | 5 - 10 |
België | 5 - 10 |
* Levertijd uitgedrukt in werkdagen. Dit betreft een gemiddelde en is afhankelijk van de afhandeling door de vervoerders.
* Bestellingen inclusief smartwatch accessoires kunnen mogelijk een levertijd hebben van enkele dagen meer.
Je bestelling volgen
De status van jouw bestelling is eenvoudig en 24/7 hier te volgen. Het enige da je nodig hebt is het ordernummer (zie ontvangen bestelbevestiging) en het e-mailadres waarmee de bestelling geplaatst is.
Aanvullende informatie
Houd s.v.p. rekening met onderstaande zaken:
- Nadat je jouw bestelling geplaatst hebt, wordt deze eerst verwerkt en daarna verzonden. Daarom wijken de orderdatum en verzenddatum af van elkaar.
- Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je hiervan automatisch bericht per e-mail.
- De status van jouw bestelling wordt niet altijd dagelijks bijgewerkt door de vervoerders. Soms kan hier enkele dagen tussen zitten.
- Bestellingen worden in Nederland afgeleverd door GLS en in België door DHL (In uitzonderingsgevallen kan dit een andere vervoerder zijn).
- Wanneer jouw bestelling niet door de brievenbus past dan wordt deze afgegeven aan de deur. Wanneer er niemand thuis is dan zal het afgegeven worden bij buren of een afhaalpunt. In beide gevallen zal je worden geïnformeerd door de vervoerder.
- Als je meerdere producten besteld hebt of meerdere bestellingen op dezelfde datum geplaatst hebt, dan kan het voorkomen dat deze niet gelijktijdig geleverd worden. In dat geval zal er hooguit een paar dagen tussen de leveringen zitten.
Veel Gestelde vragen
Op onze Veel Gestelde Vragen pagina vind je veel handige informatie:
• Handleidingen in het Nederlands voor de meeste producten. Deze zijn te vinden onder het kopje "Smartwatch & Gebruik".
• Oplossingen voor de meest voorkomende problemen. Deze zijn te vinden onder het kopje "Smartwatch & Gebruik".
• Informatie over Achteraf Betalen via Klarna en het voldoen/pauzeren van de factuur. Deze is te vinden onder het kopje "Klarna Achteraf betalen".
Contact
Staat het gezochte antwoord er niet tussen? Neem dan s.v.p. contact met ons op, we helpen je graag verder!
Vermeld hierbij s.v.p. het ordernummer voor een snellere afhandeling van jouw vraag.