Retourvoorwaarden
* Verkeerd of defect product ontvangen? Kijk dan s.v.p. eerst op onze Veelgestelde Vragen pagina voor een mogelijke oplossing. Tevens vind je hier een handleiding in het Nederlands.
** Je bestelling omruilen voor een ander product? Wanneer je jouw bestelling wilt omruilen voor een ander product omdat deze niet aan de verwachting voldoet dan zijn er 2 opties:
• Je bestelt alvast het nieuwe product in afwachten van de verdere afhandeling van jouw retourzending. Dit is de meest snelle manier om het nieuwe product te ontvangen.
• Je wacht tot jouw retourzending bij ons ontvangen is en verwerkt.
Indien je oorspronkelijke bestelling niet in aanmerking komt voor gratis retourneren; zullen wij de kosten voor het retourneren in mindering brengen op de nieuwe bestelling.
** Om het volledige aankoopbedrag van jouw bestelling te kunnen crediteren is het van belang dat wij het product compleet en in de originele en onbeschadigde verpakking retour ontvangen en dat er geen gebruikssporen zijn.
** De zichttermijn van 30 dagen (i.p.v. de wettelijke 14 dagen) is geldig voor bestellingen v.a. 25-10-2022. Voor alle eerder bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen.
** Wanneer je gebruik gemaakt hebt van een actie waarbij je korting hebt ontvangen op een 2e product (bijvoorbeeld een bundel met 2 smartwatches) waarvan er 1 wordt geretourneerd, dan crediteren wij het verschil tussen het betaalde bedrag en de oorspronkelijke prijs van het product dat behouden wordt.
** Wanneer je gebruikt gemaakt hebt van een actie waarbij je een gratis product hebt ontvangen bij je bestelling en je retourneert alleen het bestelde product en niet het gratis product dan crediteren wij het verschil tussen het betaalde bedrag en de oorspronkelijke prijs van het gratis product.
*** Gratis retourneren is geldig v.a. 25-10-2022 en bij besteding v.a. € 50,-. Voor alle overige bestellingen geldt dat de kosten voor het retourneren voor eigen rekening zijn.