Verzending & Levering

Bij Smartwatchmagazijn is jouw gemak onze prioriteit. Hieronder vind je alles wat je moet weten over de verzending en levering van jouw bestelling bij ons.

Levervoorwaarden

• Levertijd: Voor alle bestellingen (Nederland + België) geldt een levertijd
van 5-10 dagen. Inclusief het verwerken van de bestelling.
• Gratis Verzekerde Verzending: Geniet van volledig gratis verzekerde verzending op elke bestelling. Inclusief verzekering tegen verlies, schade en diefstal.
• Gratis Retourneren: Mocht je smartwatch bestelling niet aan je verwachtingen voldoen, dan kun je jouw bestelling boven de €50 zonder kosten en eenvoudig aan ons retourneren.
• 30 Dagen Zichttermijn: We geven je 30 dagen de tijd om je nieuwe aankoop thuis uit te proberen. Met onze gratis verzending en retourneren heb je alle vrijheid om te beslissen.

Je Bestelling Volgen

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je alle benodigde informatie om je bestelling eenvoudig te volgen via onze 24/7 tracking service. Bovendien houden we je actief op de hoogte met nieuwe updates over de levering van je bestelling.


Goed om te Weten

  • Verwerking & Verzending: Zodra je een bestelling plaatst, beginnen we met de verwerking ervan, waarna deze voor verzending wordt klaargemaakt. Dit duurt gemiddeld 24-48 uur. Hierdoor kunnen de besteldatum en de verzenddatum van elkaar afwijken.
  • Verzendbevestiging: Als je bestelling onderweg is, sturen we je automatisch een bericht ter bevestiging. Zolang je bestelling onderweg is, ontvang je automatisch nieuwe updates over de status van jouw bestelling.
  • Levering: Wanneer je meerdere producten tegelijkertijd bestelt of meerdere bestellingen op dezelfde dag plaatst, is het mogelijk dat deze als aparte zendingen worden geleverd. Door variabele factoren in het logistieke proces kunnen levertijden soms afwijken. Mochten wij vooraf inzicht hebben in afwijkende levertijden, dan zullen we hierover transparant communiceren, zodat je altijd op de hoogte bent van over de levertijd van jouw bestelling.
  • Bezorgdiensten: Voor leveringen binnen Nederland maken we gebruik van DHL, terwijl we in België vertrouwen op Bpost. Bij hoge uitzondering kan het voorkomen dat we voor een andere bezorgservice kiezen.
  • Niet ThuisMocht je pakket te groot zijn voor de brievenbus, dan leveren we het persoonlijk aan je deur. Mocht je op dat moment niet thuis zijn, dan bezorgen we het bij de buren of bij een nabijgelegen afhaalpunt. In beide gevallen informeren we je over waar je pakket zich bevindt. Pakketten die bij een afhaalpunt worden afgeleverd, blijven daar 7 dagen beschikbaar voor ophaling.